16.12.2010 20:49

Dostaň ho tam - Recenze

Je zajímavé sledovat svět Judd Apatow a vývoj jeho jednotlivých protagonistů. Tvůrce nové vlny nepřístupných komedií se nejen blýskl dvojicí filmů 40 let panic a Zbouchnutá, ale ještě stihl dát šanci novým hercům a jejich postavám. Vyrostl mu takto Jonah Hill, který sám hrál například v komedii Superbad. A pak produkčně zaštítil komedii Kopačky, která zase pomohla vzniknout excentrickému charakteru jménem Aldous Snow. Není nic lepšího, než když máte šanci udělat z vedlejší role tu hlavní a cítíte, že můžete shlédnout celý film. Dostaň ho tam se povedl.

V centru pozornosti je přirozeně Aldous Snow, totální magor, jakému není obdoby. Je takový blázen, že i na jeho vlastní koncert ho musí dotáhnout někdo jiný. A v tomto případě se rozhodne firma poslat do Londýna Aarona Greena s jasným cílem. Dát Snowa alespoň jakžtakž do pořádku a jít na koncert. No na cestě z britské metropole do LA přirozeně čeká strastiplná cesta, protože ten Snow má nevyřešené lapálie s bývalou. Na cestě přes New York, Las Vegas a podobné destinace, zažijí více než jen pár bujarých večírků či vystřízlivění z hektolitrů chlastu ...
Jak si letos neumí zatím najít pořádný blockbuster (i když poslední dva týdny již dříve situaci zmírňují), tak zde chybí i pořádná bláznivá komedie s patnáctiletou (ne) přístupností. To, co kdysi zachraňovali Mary nebo nadrženci z Prci, prci, to musí zachránit nová garda. No ruku na srdce - dvojice Jonah Hill-Russell Brand je na tento džob jako stvořená. Hill naskočil do víru nespoutaných gagů po hlavě, ale tady se mírní ve prospěch mnohem větší (filmové) star - Aldous Snow si fakt zaslouží samostatný film a ani na minutu nenudí, vždy překvapí a na konci ukáže ještě i dobrou stránku. Samozřejmě je otázkou, jak se Brand z jeho vlády vymaní, ale zatím si ji užijte.

Hodnocení: 66%

—————