02.06.2012 10:17

Líbáš jako ďábel - Recenze

A přichází líbající pokračování,tentokrát s ďáblem v názvu.Nic velkého jsem tady neočekával,protože komerčně vynucená pokračování mívají svá úskalí.A "Líbáš jako bůh"komerční opravdu byl,o tom není pochyb.A režisérka Poledňáková sedla a napsala volné pokračování,ve kterém jsou vlastně všichni hrdinové z prvního filmu a pár nových.Příběh je opět jednoduchý a opět ryze funkční se spoustou vtipů a komediálních situací.Hlavní děj se tentokrát točí okolo dovolené v Maroku a úskalí, která to přináší a taky o tom,jak je problematické začít nový vztah po letech strávených s někým jiným(že by byl opravdu zvyk ta železná košile?).

Herci jsou opět skvělí,včetně Jiřího Langmajera,který se tu objevuje poprvé.Co se týče Terezy Kostkové,tak mám takový pocit,že je tu jen pro pány,aby film ozdobila,ale prakticky tu nemá co hrát.Film je opět velmi komediálně laděn,místy lehčeji,místy ironicky,ale stále s oním příjemným, životním nadhledem.Dějová kličká únosci versus Eva Holubová je opravdu vtipná a hodně mě pobavila, i když je samozřejmě velmi nadsazená a téměř nereálná.Je to ale komedie,ne?Takže se tu nápadům meze nekladou.Hlavně ,když pobaví a rozesměje diváky,což se tady daří.Kamera se stále snaží,aby divák viděl co má,hudba Petra Maláska je velmi příjemná a zvuku také není, co vytknout.Maroka si divák užije a je nasniímáno opravdu příjemně a romanticky.Celkově jsem byl spokojen a dokonce trochu příjemně překvapen,protože jsem to očekával o něco horší.V porovnání s prvním filmem je to o malinko méně vtipné a místy trochu vážnější.Ona roztříštěnost a bohatost v množství postav stále zůstává a na druhou stranu přibyla exotika a větší romantika,ke kterým se divák bude rád vracet.

Hodnocení 70%

—————