05.02.2012 13:26

Mission Impossible 4 - Recenze

Tak tohle je nejmilejší akční mazlík co jsem za posledních x let viděl. Akční scény jsou jak kdyby je dělal bůh osobně a akce na Burj Khalifa vejde do dějin a to především díky snový práci kameramana, ať už to udělali amíci jak chtěli, jak se kamera postupně přibližuje k Tomovi, jako by se překulí přes jeho záda a hodí pohled dolu z Burj Khalifa.

Posun oproti předchozím dílům byl v daleko větší sázce na tým, tohle nebyla mise Ethana Hunta, ale týmu a dalo to filmu novej mnohem napínavější a dynamičtější náboj. Dřív šlapalo samotný provedení akce jak čerstvě vyrobený švýcarský hodinky, tady akce stíhala akci a dynamiku filmu to násobí. O akčních scénách jsem už mluvil na začátku, ty už v MI3 patřily do akční výkladní skříně, ale tady i fight Cruise vs Nyqvist působí naprosto reálně, kdo by tohle kdy řek, když tyhle kluky vidí vedle sebe na nějaký fotce. Herecký výkony taky paráda, tenhle tým by si klidně pohl prospěvovat někde u Kremlu song od Michala Davida "my sme ten správnej tým", protože fakt, ty přiject do Nagana tak naši hokejisti maj konečně adekvátního soupeře. Trošku jsem se bál jak svou roli zvládne Paula Patton, ale když ladným krokem divoké šelmy napochodovala na milionářskou party v zelených šatech z rozparkem až po zadek. Po všech stránkách totální akční dokonalost.

Hodnocení: 77%

—————